Wyróżnione zdjęcie we wpisie

eService ma ponad pół miliona terminali płatniczych w Polsce i Europie

 Według danych na koniec II kwartału 2021 r., ponad połowa (55 proc.) z nich działa w Polsce, gdzie mimo utrudnień związanych z pandemią, w ostatnich miesiącach firma istotnie zwiększyła liczbę nowych klientów.

Szybko rosnąca liczba terminali, które obsługujemy w Polsce i na coraz większej liczbie rynków europejskich, to efekt konsekwentnej realizacji strategii rozwoju eService oraz synergii działania globalnej grupy EVO Payments, której jesteśmy ważną częścią. Zbudowany w ten sposób potencjał pozwala nam skutecznie wspierać rozwój polskich przedsiębiorców, dla których opracowujemy i wdrażamy nowoczesne rozwiązania płatnicze usprawniające sprzedaż usług oraz handel tradycyjny i internetowy. Stały rozwój firmy i jej międzynarodowych kompetencji pozwala nam też tworzyć coraz więcej miejsc pracy, zarówno dla programistów i ekspertów IT, jak również innych specjalizacji związanych z nowoczesnymi technologiami cyfrowymi – powiedziała Joanna Seklecka, Prezes Zarządu eService Sp. z o.o.

Terminale płatnicze dostarczane i obsługiwane przez eService można znaleźć m.in. w  sklepach największych krajowych i międzynarodowych sieci handlowych, na stacjach benzynowych, w oddziałach banków, placówkach pocztowych, hotelach, restauracjach, autobusach, pociągach, taksówkach czy mobilnych punktach gastronomicznych, a nawet radiowozach policyjnych patroli drogowych. Dzięki aktywnemu udziałowi w Programie Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego – Polska Bezgotówkowa, eService zapewnia również możliwość korzystania z płatności bezgotówkowych dziesiątkom tysięcy drobnych przedsiębiorców, a także wielu urzędom oraz instytucjom państwowym i samorządowym.

Działający od ponad 20 lat, największy polski agent rozliczeniowy każdego miesiąca procesuje blisko 300 milionów transakcji płatniczych. Realizuje je zarówno na własnych terminalach, jak i urządzeniach udostępnianych przez siostrzane spółki należące do grupy EVO Payments w Europie. Ponadto obsługuje też dynamicznie wzrastającą liczbę transakcji realizowanych za pomocą nowoczesnej, internetowej bramki płatniczej. Pod markami należącymi do eService obsługuje transakcje w Polsce, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji oraz na Gibraltarze. Pod markami EVO działa m.in. w Irlandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii i Niemczech. Ogółem procesuje transakcje z 515 tysięcy terminali płatniczych.

Kompleksowa oferta dla firm

Mimo postępującej ekspansji na rynkach zagranicznych, najważniejszą rolę w działalności eService nadal odgrywa rodzimy rynek, na którym zajmuje pozycję największego agenta rozliczeniowego i dostawcy elektronicznych usług płatniczych. Firma kładzie duży nacisk także na szybki rozwój narzędzi płatniczych przeznaczonych dla handlu internetowego e-commerce i m-commerce oraz rozwiązań samoobsługowych i Smart City. Jest też pierwszym i jedynym polskim agentem rozliczeniowym posiadającym certyfikat zgodności ze standardem PCI P2PE, gwarantującym najwyższy światowy poziom bezpieczeństwa prowadzonych transakcji.

źródło: https://www.eservice.pl/aktualnosci/eservice-obsluguje-ponad-pol-miliona-terminali-platniczych

Zapytaj o szczegóły

Ostatnie wpisy na blogu

Obrazek wyróżniający wpisu na blogu pt.Wraca dofinansowanie do terminali na 12 miesięcy – wybierz SmartPOS bez abonamentu

Wraca dofinansowanie do terminali na 12 miesięcy - wybierz SmartPOS bez abonamentu

Wraca dofinansowanie do terminali na 12 miesięcy - wybierz SmartPOS bez abonamentu, zamów już dziś otrzymaj zaraz na początku stycznia wg nowych zasad dofinansowania

więcej
Obrazek wyróżniający wpisu na blogu pt.Branża Beauty – jaki wybrać terminal płatniczy?

Branża Beauty – jaki wybrać terminal płatniczy?

Prowadzisz działalność w branży beauty? Salon kosmetyczny, fryzjer, Barber – prowadząc taką działalność stawiasz na profesjonalizm, najwyższą jakość usług...

więcej
Obrazek wyróżniający wpisu na blogu pt.Jaki terminal płatniczy wybrać do Taxi?

Jaki terminal płatniczy wybrać do Taxi?

Wybierając terminal do TAXI warto rozważyć sposób użytkowania, koszty i funkcjonalność urządzenia. Zapraszam do zapoznania się z opisem terminala bez abonamentu SmartPOS D220...

więcej
Obrazek wyróżniający wpisu na blogu pt.Jaki terminal płatniczy wybrać?

Jaki terminal płatniczy wybrać?

więcej
Obrazek wyróżniający wpisu na blogu pt.Jak działa terminal płatniczy? Wyjaśniamy

Jak działa terminal płatniczy? Wyjaśniamy

więcej
Skontaktuj się z nami
Anna Lis

Autoryzowany Partner Logo eService

666 824 614 666 824 614 e-mail messenger Dane kontaktowe
Zobacz także: