Według danych na koniec II kwartału 2021 r., ponad połowa (55 proc.) z nich działa w Polsce, gdzie mimo utrudnień związanych z pandemią, w ostatnich miesiącach firma istotnie zwiększyła liczbę nowych klientów.
Szybko rosnąca liczba terminali, które obsługujemy w Polsce i na coraz większej liczbie rynków europejskich, to efekt konsekwentnej realizacji strategii rozwoju eService oraz synergii działania globalnej grupy EVO Payments, której jesteśmy ważną częścią. Zbudowany w ten sposób potencjał pozwala nam skutecznie wspierać rozwój polskich przedsiębiorców, dla których opracowujemy i wdrażamy nowoczesne rozwiązania płatnicze usprawniające sprzedaż usług oraz handel tradycyjny i internetowy. Stały rozwój firmy i jej międzynarodowych kompetencji pozwala nam też tworzyć coraz więcej miejsc pracy, zarówno dla programistów i ekspertów IT, jak również innych specjalizacji związanych z nowoczesnymi technologiami cyfrowymi – powiedziała Joanna Seklecka, Prezes Zarządu eService Sp. z o.o.
Terminale płatnicze dostarczane i obsługiwane przez eService można znaleźć m.in. w sklepach największych krajowych i międzynarodowych sieci handlowych, na stacjach benzynowych, w oddziałach banków, placówkach pocztowych, hotelach, restauracjach, autobusach, pociągach, taksówkach czy mobilnych punktach gastronomicznych, a nawet radiowozach policyjnych patroli drogowych. Dzięki aktywnemu udziałowi w Programie Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego – Polska Bezgotówkowa, eService zapewnia również możliwość korzystania z płatności bezgotówkowych dziesiątkom tysięcy drobnych przedsiębiorców, a także wielu urzędom oraz instytucjom państwowym i samorządowym.
Działający od ponad 20 lat, największy polski agent rozliczeniowy każdego miesiąca procesuje blisko 300 milionów transakcji płatniczych. Realizuje je zarówno na własnych terminalach, jak i urządzeniach udostępnianych przez siostrzane spółki należące do grupy EVO Payments w Europie. Ponadto obsługuje też dynamicznie wzrastającą liczbę transakcji realizowanych za pomocą nowoczesnej, internetowej bramki płatniczej. Pod markami należącymi do eService obsługuje transakcje w Polsce, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji oraz na Gibraltarze. Pod markami EVO działa m.in. w Irlandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii i Niemczech. Ogółem procesuje transakcje z 515 tysięcy terminali płatniczych.
Mimo postępującej ekspansji na rynkach zagranicznych, najważniejszą rolę w działalności eService nadal odgrywa rodzimy rynek, na którym zajmuje pozycję największego agenta rozliczeniowego i dostawcy elektronicznych usług płatniczych. Firma kładzie duży nacisk także na szybki rozwój narzędzi płatniczych przeznaczonych dla handlu internetowego e-commerce i m-commerce oraz rozwiązań samoobsługowych i Smart City. Jest też pierwszym i jedynym polskim agentem rozliczeniowym posiadającym certyfikat zgodności ze standardem PCI P2PE, gwarantującym najwyższy światowy poziom bezpieczeństwa prowadzonych transakcji.
źródło: https://www.eservice.pl/aktualnosci/eservice-obsluguje-ponad-pol-miliona-terminali-platniczych
Zapytaj o szczegóły