Wyróżnione zdjęcie we wpisie

Co w przypadku usterki, awarii terminala?

Co w przypadku awarii terminala?

Terminale płatnicze to nowoczesne i niezawodne urządzenia ale jak wszystko czasem mogą ulec awarii. W przypadku awarii lub fizycznego uszkodzenia terminala należy jak najszybciej skontaktować się z naszym centrum serwisowym i zgłosić zdażenie. Centrum Obsługi Akceptanta eService działą w trybie ciągłym 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zgłoszenia może dokonać każdy pracownik firmy, nie musi to być właściciel, należy przygotować numer NIP firmy lub numer TID terminala ( znajduje się na każdym wydruku z terminala.

Zgłoszenie usterki

Zdjęcie centrum telefoniczne

Sposobów usunięcia awarii jest klika, w zależności od typu usterki. W pierwszej kolejności pracownik Centrum Obsługi Akceptanta diagnozuje usterkę i podejmuje próbę zdalnej pomocy (ponowne uruchomienie terminala, zdalna aktualizacja itp.).

Jeżeli nie da się zdalnie usunąć usterki dalsze postępowanie jest uzależnione od typu posiadanego terminala.

SmartPOS D220 – pomoc door 2 door

W przypadku terminala SmartPOS D220 serwis jest realizowany korespondencyjnie, pracownik Centrum Obsługi Akceptanta zleca wysyłkę nowego terminala do klienta, kurier pojawi się u klienta na następny dzień roboczy – od razu odbierze niesprawny terminal od klienta.

Kompleksowa oferta terminali dla firm

W przypadku terminali standardowych nadawane jest zlecenie serwisowe i klient informowany jest o wizycie naszego serwisanta. Serwisant na miejscu diagnozuje i usuwa usterkę w ostateczności wymienia terminal na sprawny. Czas oczekiwania na serwisanta wacha się od kilku godzin do maksymalnie 48h i jest zależny od wielu czynników min. Godziny zgłoszenia, liczby zgłoszeń itp. Dlatego nie warto zwlekać z telefonem do Centrum Obsługi Akceptanta.

Kontakt do Centrum Obsługi Akceptanta eService : 022 533 2222 telefon czynny całą dobę 365 dni w roku.

Ostatnie wpisy na blogu

Obrazek wyróżniający wpisu na blogu pt.Jaki terminal płatniczy wybrać do Taxi?

Jaki terminal płatniczy wybrać do Taxi?

Wybierając terminal do TAXI warto rozważyć sposób użytkowania, koszty i funkcjonalność urządzenia. Zapraszam do zapoznania się z opisem terminala bez abonamentu SmartPOS D220...

więcej
Obrazek wyróżniający wpisu na blogu pt.eService ma ponad pół miliona terminali płatniczych w Polsce i Europie

eService ma ponad pół miliona terminali płatniczych w Polsce i Europie

 Według danych na koniec II kwartału 2021 r., ponad połowa (55 proc.) z nich działa w Polsce, gdzie mimo utrudnień związanych z pandemią, w ostatnich miesiącach firma istotnie zwiększyła liczbę nowych klientów.

więcej
Obrazek wyróżniający wpisu na blogu pt.BLIK Contactless – BLIK Zbliżeniowy

BLIK Contactless - BLIK Zbliżeniowy

Blik zbliżeniowy będzie to nowa metoda płatności, wykorzystująca technologię NFC i HCE - akceptowana wszędzie tam gdzie akceptowane są aktualnie bezstykowe płatności kartami Mastercard.

więcej
Obrazek wyróżniający wpisu na blogu pt.Najbezpieczniejsze w Polsce rozwiązania płatnicze eService potwierdzone certyfikatem P2PE

Najbezpieczniejsze w Polsce rozwiązania płatnicze eService potwierdzone certyfikatem P2PE

Lider polskiego rynku płatności elektronicznych eService jako pierwszy polski agent rozliczeniowy zgodny ze standardem PCI P2PE.

więcej
Skontaktuj się z nami
Tomasz Londwig Tomasz Londwig

Autoryzowany Partner Logo eService

696 409 925 696 409 925 e-mail messenger Dane kontaktowe
Zobacz także: