Wyróżnione zdjęcie we wpisie

Co w przypadku usterki, awarii terminala?

Co w przypadku awarii terminala?

Terminale płatnicze to nowoczesne i niezawodne urządzenia ale jak wszystko czasem mogą ulec awarii. W przypadku awarii lub fizycznego uszkodzenia terminala należy jak najszybciej skontaktować się z naszym centrum serwisowym i zgłosić zdażenie. Centrum Obsługi Akceptanta eService działą w trybie ciągłym 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zgłoszenia może dokonać każdy pracownik firmy, nie musi to być właściciel, należy przygotować numer NIP firmy lub numer TID terminala ( znajduje się na każdym wydruku z terminala.

Zgłoszenie usterki

Zdjęcie centrum telefoniczne

Sposobów usunięcia awarii jest klika, w zależności od typu usterki. W pierwszej kolejności pracownik Centrum Obsługi Akceptanta diagnozuje usterkę i podejmuje próbę zdalnej pomocy (ponowne uruchomienie terminala, zdalna aktualizacja itp.).

Jeżeli nie da się zdalnie usunąć usterki dalsze postępowanie jest uzależnione od typu posiadanego terminala.

SmartPOS D220 – pomoc door 2 door

W przypadku terminala SmartPOS D220 serwis jest realizowany korespondencyjnie, pracownik Centrum Obsługi Akceptanta zleca wysyłkę nowego terminala do klienta, kurier pojawi się u klienta na następny dzień roboczy – od razu odbierze niesprawny terminal od klienta.

Kompleksowa oferta terminali dla firm

W przypadku terminali standardowych nadawane jest zlecenie serwisowe i klient informowany jest o wizycie naszego serwisanta. Serwisant na miejscu diagnozuje i usuwa usterkę w ostateczności wymienia terminal na sprawny. Czas oczekiwania na serwisanta wacha się od kilku godzin do maksymalnie 48h i jest zależny od wielu czynników min. Godziny zgłoszenia, liczby zgłoszeń itp. Dlatego nie warto zwlekać z telefonem do Centrum Obsługi Akceptanta.

Kontakt do Centrum Obsługi Akceptanta eService : 022 533 2222 telefon czynny całą dobę 365 dni w roku.

Ostatnie wpisy na blogu

Obrazek wyróżniający wpisu na blogu pt.Polski Ład – Czy terminale płatnicze są obowiązkowe od 01.01.2022?

Polski Ład - Czy terminale płatnicze są obowiązkowe od 01.01.2022?

W związku z pojawiającymi się pytaniami ze strony przedsiębiorców spróbujemy wyjaśnić jak ma się Polski Ład do obowiązku posiadania terminali płatniczych. Czy jest obowiązkowy? Niekoniecznie - na pewno jest najprostszą formą spełnienia wymogu ustawowego.

więcej
Obrazek wyróżniający wpisu na blogu pt.Branża Beauty – jaki wybrać terminal płatniczy?

Branża Beauty – jaki wybrać terminal płatniczy?

Prowadzisz działalność w branży beauty? Salon kosmetyczny, fryzjer, Barber – prowadząc taką działalność stawiasz na profesjonalizm, najwyższą jakość usług...

więcej
Obrazek wyróżniający wpisu na blogu pt.Jaki terminal płatniczy wybrać do Taxi?

Jaki terminal płatniczy wybrać do Taxi?

Wybierając terminal do TAXI warto rozważyć sposób użytkowania, koszty i funkcjonalność urządzenia. Zapraszam do zapoznania się z opisem terminala bez abonamentu SmartPOS D220...

więcej
Obrazek wyróżniający wpisu na blogu pt.eService ma ponad pół miliona terminali płatniczych w Polsce i Europie

eService ma ponad pół miliona terminali płatniczych w Polsce i Europie

 Według danych na koniec II kwartału 2021 r., ponad połowa (55 proc.) z nich działa w Polsce, gdzie mimo utrudnień związanych z pandemią, w ostatnich miesiącach firma istotnie zwiększyła liczbę nowych klientów.

więcej
Obrazek wyróżniający wpisu na blogu pt.BLIK Contactless – BLIK Zbliżeniowy

BLIK Contactless - BLIK Zbliżeniowy

Blik zbliżeniowy będzie to nowa metoda płatności, wykorzystująca technologię NFC i HCE - akceptowana wszędzie tam gdzie akceptowane są aktualnie bezstykowe płatności kartami Mastercard.

więcej
Skontaktuj się z nami
Tomasz Londwig Tomasz Londwig

Autoryzowany Partner Logo eService

537 250 304 537 250 304 e-mail messenger Dane kontaktowe
Zobacz także: