Co w przypadku awarii terminala?
Terminale płatnicze to nowoczesne i niezawodne urządzenia ale jak wszystko czasem mogą ulec awarii. W przypadku awarii lub fizycznego uszkodzenia terminala należy jak najszybciej skontaktować się z naszym centrum serwisowym i zgłosić zdażenie. Centrum Obsługi Akceptanta eService działą w trybie ciągłym 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zgłoszenia może dokonać każdy pracownik firmy, nie musi to być właściciel, należy przygotować numer NIP firmy lub numer TID terminala ( znajduje się na każdym wydruku z terminala.
Zgłoszenie usterki
Sposobów usunięcia awarii jest klika, w zależności od typu usterki. W pierwszej kolejności pracownik Centrum Obsługi Akceptanta diagnozuje usterkę i podejmuje próbę zdalnej pomocy (ponowne uruchomienie terminala, zdalna aktualizacja itp.).
Jeżeli nie da się zdalnie usunąć usterki dalsze postępowanie jest uzależnione od typu posiadanego terminala.
SmartPOS D220 – pomoc door 2 door
W przypadku terminala SmartPOS D220 serwis jest realizowany korespondencyjnie, pracownik Centrum Obsługi Akceptanta zleca wysyłkę nowego terminala do klienta, kurier pojawi się u klienta na następny dzień roboczy – od razu odbierze niesprawny terminal od klienta.
W przypadku terminali standardowych nadawane jest zlecenie serwisowe i klient informowany jest o wizycie naszego serwisanta. Serwisant na miejscu diagnozuje i usuwa usterkę w ostateczności wymienia terminal na sprawny. Czas oczekiwania na serwisanta wacha się od kilku godzin do maksymalnie 48h i jest zależny od wielu czynników min. Godziny zgłoszenia, liczby zgłoszeń itp. Dlatego nie warto zwlekać z telefonem do Centrum Obsługi Akceptanta.
Kontakt do Centrum Obsługi Akceptanta eService : 022 533 2222 telefon czynny całą dobę 365 dni w roku.